Urząd Gminy Mstów informuje, że Gmina Mstów w 2020 roku ma możliwość ubiegania się o pozyskiwanie dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w ramach zadania związanego z usuwaniem i unieszkodliwieniem azbestu. W związku z powyższym ogłasza się nabór wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest. Realizacja złożonych wniosków będzie uzależniona od uzyskanego dofinansowania.
Dofinansowanie obejmuje 100% kosztów związanych z odbiorem, demontażem, transportem oraz unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest z domów oraz obiektów należących do osób fizycznych. W pierwszej kolejności usuwane będą pokrycia o najwyższym stopniu uszkodzenia. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów zakupu czy też montażu nowego pokrycia.
Wszyscy zainteresowani usunięciem odpadów azbestowych w 2020 r. proszeni są o zgłoszenie się do Urzędu Gminy w Mstowie, pok. 14, tel. 343284005 wew. 34.
Termin składania wniosków upływa 16.03.2020 r.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o przystąpienie do projektu,
- ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest,
- kolorowe zdjęcia obiektu, z którego zdejmowane będą odpady zawierające azbest lub zdjęcia zdemontowanych i zdeponowanych odpadów zawierających azbest – wraz z dokładnym pomiarem kubaturowym i opisem zawierającym adres nieruchomości na której one się znajdują.
Druki wniosku oraz druki oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania odpadów zawierających azbest dostępne są w Urzędzie Gminy w Mstowie pok. 14 lub na oficjalnej stronie internetowej Urzędu Gminy w Mstowie.
A na mpk kasy nie ma